.SWEET LIKE CANDY, FRESH LIKE MINT, WARM LIKE CHOCOLATE, FUN LIKE COLOUR, VALUABLE LIKE GOLD.


09 October 2010

its not me!

perasaan saya ga enak! mata saya sembab! badan saya mengecil! hati saya ga tenang! senyum saya terpaksa! wajah saya tertutup topeng! semuanya salah! ini bukan saya! BUKAN SAYA!
saya ini bodoh! iya, saya bodoh! mengorbankan prinsip hanya untuk perasaan, pe-ra-sa-an!
Tuhan, saya ga pengen kayak gini! saya pengen kayak dulu! tolong Tuhan!
apabila memang harus dinetralkan, netralkan saja Tuhan! apabila tidak, buatlah ini menjadi lebih baik! saya ga pengen kayak gini!
mengertilah! :'(

0 comments:

Post a Comment